Trött....

Jag borde gå och lägga mej nu, skall upp tidigt i morgon och få gäster eftersom yngste sonen fyller tvåsiffrigt. Men inte kan jag koppla av och lägga mej när äldste sonen är ute och svirar. Har väldigt svårt för att koppla av när han är ute på helgerna. Sist jag hörde från honom på sms skulle han och kompisen få skjuts hem i natt av kompisens syrras kille.... hoppas han kör försiktigt.
Har i alla fall slått in presenterna till i morgon. Resten får fixas i morgon bitti.
Har ju jobbat idag men är ledig söndag och måndag. Skönt!
Jag han t o m en snabbis i köpcentret. Fyndade en t-shirt till mellansonen. Priset var nedsatt med 70% och det går ju inte motstå! Härlig färg tycker jag.


Skall nog gå och lägga mej och läsa en stund.....hoppas sonen kommer snart. Just nu läser jag denna:

En ny bekantskap och jag gillar det jag läst hittills. Återkommer när jag läst färdigt.
Avslutar med en bild på vår älskade katt mr X. Han är av rasen ragdoll och världens snällaste! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0