Läxor...

Läxor, läxor och åter läxor. Jag tycker inte jag gör annat nu efter jobbet än att hjälpa ungarna med läxor. Yngste sonen hade t ex idag läsläxa + en liten redovisning till i morgon. Mellansonen går ju i 9:an och idag skulle han skriva en rapport om genmanipulation!! Äldste sonen har just nu praktik i 6 veckor och då har de ett gäng praktikuppgifter som skall lämnas in varje vecka. Jag längtar till sommarlovet!!

Igår jobbade jag kvällen och hann i alla fall med en promenad på förmiddagen innan jag åkte iväg. Härligt vårväder var det fast det var lite kallt i vinden.




Nu har jag prcis varit inne på banken och betalat halkkörningen för äldste sonen som han skall göra nästa vecka. 1600 kr fattigare + 800 kr som han skall betala till körskolan. Nu är det läggdags. Håller på och läser Kall som graven av Peter Robinson. Gillar hans böcker skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0