Helgen som gått

Helgen har varit lugn. Sambon har haft jour hela helgen och då måste han hålla sig hemma. Vi har i o f s haft ett gäng ungar här så gott som hela tiden men det är ju bara roligt.
Igår var det ju melodifestivalen och vi gjorde som säkert halva Sveriges befolkning, bunkrade upp med lördagsgodis framför tv:n. Jag som egentligen inte gillar melodifestivalen måste erkänna att det var riktigt spännande. Soen ringde och röstade på EMD men det gick bara komma fram en gång, sedan var det upptaget hela tiden. Fast det var synd att inte Caroline af Ugglas vann. Det hade varit kul att se henne i Moskva!
Caroline af Ugglas i Melodifestivalen 2009 Foto: Daniel Åhs Karlsson

Sedan fick vi upp äntligen tidningsstället på väggen i köket. Bättre sent än aldrig. Jag har även hunnit med att dammsuga och torka golven. Tänk att det blir skitigt på bara en vecka.


Sen hann jag med lite shopping också. En t-shirt till yngste sonen. Häftig tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0