Ärliga blå ögon!

Var just inne på cdon.com och kikade lite och fick se att Ärliga blå ögon finns på dvd. Jag blev riktigt nostalgisk. Jag måste ha varit i 8-10 år när den gick på tv och jag minns fortfarande musiken och att den var spännande. Skulle vara kul att se den igen. Funderar på att köpa den.

Ärliga blå ögon (2 disc) - DVD - Film                                     Stekta gröna tomater - DVD - FilmStekta gröna tomater skall jag absolut köpa - älskar den filmen!

Idag har jobbat hela dagen sedan var jag och hämtade mina nya glasögon. Jag blev jättenöjd med de nya bågarna. Känns kul med lite nytt.
Sådana här bågar blev det:


Yngste sonen fick en t-shirt på JC:


För en del av födelsedagspengarna köpta han de här sötnosarna. Star wars är poppis nu.


Sedan hämtade vi äldste sonen på bilskolan och släppte av honom på gymmet. Väl hemma blev det enkel kvällsmat - smörgås och kokt ägg. Orkade bara inte ställa mig vid spisen men mellansonen gjorde varma mackor. Yngste sonen var ute och splade brännboll med kompisarna - ett vårtecken till!

I går kväll skrämde Mr X mig rejält. Han kom inte när jag ropade på honom. Jag öppnade yttedörren och ropade flera gånger under kvällen och var till slut riktigt orolig. Han kommer alltid när jag ropar annars. Tills sist när klockan var 23.00 sa jag godnatt till äldste sonen som fortfarande satt vid datorn och nämnde att jag var orolig för Mr X.
-Vadå, han ligger ju här och sover säger sonen då! Inklämd på skrivbordet bakom den bärbara datorn ligger han och sover djupt! Undrar om han börjar få dålig hörsel? Men jag kunde i alla fall gå och lägga mig och somna gott.


Nu skall jag strax krypa i säng och läsa den rafflande upplösningen i boken Pepparkakshuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0